Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

ED - materiały

1910111214

Komentarz

• No my tak wszystkiego, co daje szkoła nie bierzemy. Trzeba uważać na podręczniki, sama jestem nauczycielką i coś na ten temat wiem. Interesuje mnie na przykład, czy przerabiacie układ rozrodczy człowieka, bo jakoś nie widzę tego w przypadku dziecka 10 letniego:)
  • Jest w programue, spokojnie przerabiamy. Przecież nie o seksie tam jest tylko o budowie człowieka .
  • Też jestem czujna ale większych uwag do podręczników nie miałam. A moralnych w ogóle
  • Ok, dziękuję za info. Nam na przykład na zaliczenie historii i przyrody dali czas do końca listopada, czy u Was jest podobnie i czy dajecie radę?

• syla powiedział(a):
    Ok, dziękuję za info. Nam na przykład na zaliczenie historii i przyrody dali czas do końca listopada, czy u Was jest podobnie i czy dajecie radę?

Nie, zdecydowanie nie. Nie tak działa szkoła przyjazna ED. 
  • W większości szkół obowiązuje taki schemat, z drobnymi modyfikacjami. ED nie polega na zrealizowaniu podstawy w tempie narzucony przez szkołę. Czy zdawaliście tam już jakikolwiek egzamin? Bo początek brzmi źle. 

https://szkolamontessori.com.pl/edukacja-domowa-egzaminy/
    Podziękowali 2Aneczka08 franka
  • Egzaminy u nas można zdawać cały rok, umawiać się indywidualnie. To ja decyduje w jakiej kolejności ustalam że szkołą termin.
  • Także możesz chcieć przyrodę robić w maju a matematykę w październiku, albo wszystko zdawać na koniec 
    Podziękowali 2moni_k Agnieszka82
  • To jest szkola publiczna, ta wasza? Bo to w 90% wróży źle niestety
    Podziękowali 1E.milia
  • Wyglądało na to, że jest przyjazna. Właściwie polecona przez stronę wielodzietni

• Hmmm to ciekawe. Jaka to szkoła?
    Podziękowali 1E.milia
  • Aneczka08 powiedział(a):
    Egzaminy u nas można zdawać cały rok, umawiać się indywidualnie. To ja decyduje w jakiej kolejności ustalam że szkołą termin.