Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Czarna lista czarnego protestu

W internecie powstała czarna lista firm otwarcie popierających aborcję.


By uniknąć edytowania  przez niepowołane osoby, nie jest możliwe sortowanie po mieście czy branży. Można całość skopiować do exela i tam zmienić sortowanie.

Ewentualnie mogę wkleić tutaj z sortowaniem na nazwy, branże i miasta - ale to będzie w sporo plików.

Komentarz

  • @Tola - wystarczy kliknąć w odnośnik, w pojawi się odpowiedni screen. A w tym przypadku (MOK) ktoś z mocną emfazą pojechał.

    (oczywiście można wnikać, czy z danym wpisem utożsamia się 16 czy 92 % załogi - skoro jednak dyrekcja nie umieszcza sprostowania mniemam, że się z wpisem zgadza)


  • @Tola jeśli uwłacza to Twojemu poczuciu sprawiedliwości, nie korzystaj. Proste.

    Podziękowali 1maliwiju
  • @Tola firmy. Nie każdego pracownika, ale osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy. 
  • W przypadku firm często to nie są niczyje poglądy tylko wyższe slupki w jakiejś analizie

    A UJ o ile pamiętam dał godziny rektorskie na protest. 
  • Cash, no matter what...
    (hasło IPPF). 
  • Facebook popiera aborcję google popiera aborcję  
  • TecumSeh powiedział(a):
    malagala powiedział(a):
    W przypadku firm często to nie są niczyje poglądy tylko wyższe slupki w jakiejś analizie
    Nawet jeśli - firma podejmuje decyzje rękami konkretnych ludzi.
    Raczej żadna nie reklamuje się przekazem: "z analizy wyszło że "wybór" cacy, ale jak się zmienią trendy, to stwierdzimy że "wybór" be."

    No nie reklamuje się. Bo taka reklama mialaby kiepskie wyniki. Nikt nie lubi chorągiewek ;) 
    Jak firma jest za wyborem, to kojarzy się nowocześnie. Jest to moim zdaniem element budowania marki, a nie czyjeś konkretne poglądy. Zarówno kobiety, jak i dzieci, są tu traktowane czysto instrumentalnie.

    Przypomniał mi się żart, że w Stanach niewielkie firmy zatrudniają do swoich call center ludzi z indyjskim akcentem. Bo prawdziwe zewnętrzne call center w Indiach mają duże korporacje, więc jak klient dzwoni i słyszy Hindusa, to myśli, że firma, do której dzwoni, jest duża :) u nas by to rozumowanie nie przeszło, np. szycie na dalekim wschodzie jest źle widziane. Raz, że jakość, dwa, że wyzysk (choć to drugie odchodzi już do lamusa). 



Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.