Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Wegetariańskie obiady

2»

Komentarz

  • nie znam się na bezmlecznych, ale Kasię najmniej czuć i da się przeżyć
  • Ja zamiast masła dawałam olej kokosowy, ale eko, kupiłam raz zwykły, to śmierdział.
  • Jadłam pączki wege smażone na oleju kokosowym
    Były pyszne, ale tylko na świeżo 
    Ja smażyłam faworki (pączków nie robię) na oleju, bo jak rozpuściłam smalec to śmierdziało potem. Serio. Takim ostrym, samczym potem.
    Nie używam smalcu, serio aż tak się pogorszyła jakość? 

  • edytowano luty 2021
    Od lat smażę na oleju z przepisu  @Cart&;Pud, gdzie jest spirytus
    Niedawno smażyłam na smalcu i zapach i smak smalcowy mnie pokonał 
    Nigdy więcej 
  • U nas wegetarian już troje z siedmiorga.

    Ale nie obchodzi mnie to przy pączkach, rzuciłam o obiadach, bo moje pomysły juz wyszły.

    Za przepisy wszystkie jestem wdzięczna, fajnie się czyta te Wasze rozważania  smażeniu też.

    Pączków nie smażę, tylko chrust i poczekam z tym do soboty. Na smalcu lub plancie.


  • Murzynek na margarynie jest ok.

    Chemia to bardzo szacowna nauka. :)
  • Temperaturę oleju najlepiej poznać wrzucając kawałki ziemniaków (pokrojonych na frytki) - im bardziej gorący tłuszcz, tym więcej bąbli idzie z ziemniaka. Tak samo jak tłuszcz za gorący, to wrzucone ziemniaki dobrze zmniejszają temperaturę.
  • jak babcię kocham cały czas czytałam "wegańskie obiady"
    a to przecież wegetariańskie...
    to całkiem inna bajka  :D
    Podziękowali 1blaekie
  • Smażyłam kiedyś na kokosowym. Ale jak ktoś nie lubi tego zapachu i smaku to nie będzie smaczne. Na kaczym tłuszczu były lepsze, ale i olej kokosowy i kaczy tłuszcz sa drogie to teraz zrobię na zwykłym smalcu. 

  • matka6 powiedział(a):
    ONiedawno smażyłam na smalcu i zapach i smak smalcowy mnie pokonał 
    Nigdy więcej