Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Studiująca mama wielodzietna.

edytowano marzec 2007 w Ogólna
Kochani, mam nadzieję, że się nie zdenerwujecie, bo przemycam w tym wątku link, do mojej ankiety. Wiem, że sporo osób nie cierpi ankiet, ta jest tylko dla chętnych :-)
Tak sie składa, ze oprócz bycia mama jestem także studentką i w lipcu bedę bronić swojej pracy o rodzinach wielodzietnych...Nie ukrywam, piszę w niej takze o swojej rodzinie, a zainspirowało mnie do napisania tej pracy m.in. forum "Rodziny wielodzietne z wyboru"...:-)

Jestem ciekawa, czy sa wsród Was osoby studiujące, lub mające jeszcze taki zamiar? Jak sobie radzicie z obowiązkami, i czy w środowisku, fakt studiującej mamy wielodzietnej wywołuje zdziwienie?

http://www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPage&survey=15440dc544eb58&page=0
«1

Komentarz

  • Oj dziekuje, bardzo za poprawke...jasne, przepraszam studiujący ojcowie jak najbardziej :bigsmile:

    Przyzwyczaiłam się z innych forów, ze więcej wypowiada się matek...ot i proszę jaka dyskryminacja ze mnie wylazła...:bigsmile: