Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Polonistyka

edytowano listopada 2010 w Pomagajmy sobie
Jestem studentką 5roku Filologii polskiej. Mam do zdania ostatni egzamin z Dydaktyki literatury i języka polskiego. Jeśli go nie zdam nie mogę podchodzić do obrony. Z egzaminem muszę wyrobić się do 15 grudnia. A po śmierci córeczki mój stan jest różny(przeważnie zły). Prosiłam o urlop - nie przysługuje mi, roku też nie mogę powtarzać, bo mój rocznik w Bydgoszczy jest ostatni, który kończy jednolite studia magisterskie. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie można skończyć jescze poloistykę 5-letnią jednolitą? Bo teraz przeważnie są studia 3+2. Szkoda mi zaprzepaścić, tyle lat ciężkiej pracy. Robię wszystko, żeby się nauczyć całego materiału, ale wolę na wszelki wypadek mieć plan awaryjny:( Z góry dziękuję za pomoc.

Komentarz

  • http://www.kul.pl/art_9145.html



    nie wiem do kiedy wygaszane, ale może się ew załapiesz. chociaż do 15 grudnia jest dużo czasu
  • a w Toruniu? nie wiem jakie tam są teraz warunki...ale kiedyś (jakieś 5 lat temu) były jeszcze jednolite studia magisterskie
  • Dziękuję Wam bardzo, ostatnio śpię po kilka godzin i ciągle siedzę nad materiałami, a może jeszcze w intencjach powinnam wpisać, żeby babka nie był tak upierdliwa jak zawsze:) Ona czepia się szczegółów, a ja mogę tylko raz podejść. Marleństwo kończyłaś polonistykę w Toruniu może:) ?
  • @mamaLauryFaustyny - z trudnymi przypadkami najlepiej radzić sobie z pomocą Anioła Stróża. Wyślij swojego do jej i niech się dogadają.
  • Agnieszko&5 dziękuję za podpowiedź, tak zrobię. Ja już po prostu nie mam siły na to całe swoje życie:( Obecnie wypijam hektolitry kawy, mam burzę mózgu, kładę się na chwilę jak mój mąż wstaje do pracy...Mam wszystkiego serdecznie dość, miałam być teraz mamą inaczej, miałam być...:( I jak uczyć się, jak uczyć dzieci, wiedząc, że moja córeczka, nigdy nie zasiądzie w szkolnej ławce:(