[cite] Taw:[/cite]Podchodzimy drugi raz do auta. Tym razem Scudo 9os zobaczymy...
A jakie było pierwsze?
Moj Galax dziś miał pomiary lakieru przez biegłego rzeczoznawcę. Robiony cały lewy bok.
:surprised:
Rozpoczynam procedurę reklamacyjną.
Myślałem że Scudo to dostawczak. Nooowy?
Naszym marzeniem jest w ogóle mieć auto, ale niestety nie stać nas na utrzymanie samochodu.
Jeśli miałbym wybierać to tylko Volkswagen Multivan, wszechstronny, obszerny, zawsze można coś pozmieniać
Silniczek tylko dizelek 2 lub 2,5 litra i żadnych fajerwerków . Tu są zdjęcia
Tak sobie myślałem, że wielodzietni byli by najlepszymi beta testerami takich samochodów .:tooth:
Piotr
Naszym marzeniem jest w ogóle mieć auto, ale niestety nie stać nas na utrzymanie samochodu.
nas też, ale przecie jak kupimy to Bóg nie pozwoli nam zdechnąc... postawimy Go przed faktem
A wiecie, jaki jest najlepszy samochód?.
Który pokonuje najlepiej zakręty, ma najlepsze przyspieszenie, podjeżdża na największe krawężniki, wszędzie się wciśnie nie trzeba go myć ani sprzątać i najszybciej jedzie?:bigsmile:
[cite] Taw:[/cite]Naszym marzeniem jest w ogóle mieć auto, ale niestety nie stać nas na utrzymanie samochodu.
nas też, ale przecie jak kupimy to Bóg nie pozwoli nam zdechnąc... postawimy Go przed faktem
No. My na przykład mieliśmy jeden i teraz mam dwa :bigsmile:
Jeden walony ale 7 osobowy za to i jeździ .
Pan Bóg ma różne koncepcje, ja nie nadążam czasem.
A ja jak dawniej chodzę z dziećmi do szkoły 2 km co rano na piechotę, potem 1 km do pociągu, potem 15 minut pociągiem do pracy i znowu 1 km na piechotę przez park. Bardzo zdrowo.
A utrzymanie? U nas tanio wychodzi - Fabią zrobiliśmy 55tys km przez 6 lat. Nikt teraz nie kupi, trzeba będzie pojeździć w kółko, nikt nie uwierzy w przebieg niecałę 10tys. rocznie
Co do VW popieram, znajomi ostatnio przyjechali do nas Caravellem, piękny disel 2.0
Do Tawa
Na tej samej płycie podłogowej co Scudo zbudowano Vany
Fiat Ulysses, Peugeot 806, Citroen Evasion, Lancia Zeta
To dużo ładniejsze samochody, lepiej wyposażone, wygodniejsze. No chyba że masz firmę i musisz coś wozić.
Od rocznika 99 diesele mają silnik HDI. Bardzo oszczędny 7L/100km przy 110KM
Mając 2,5 l CRD i 150 KM w Grand Voyager'ze, czuję że auto jest wyraźnie posłuszne.
W obecnej sytuacji rodzinnej 2+5+pies, powoli staje niewystarczające.
Naszą przyszłość samochodową widzimy w VW Caravelle Comfortline albo VW Transporter Shuttle 9 osobowy z silnikiem 175 KM.
My mamy 8 osobową Toyotę 132KM. Ciągnie b. przyzwoicie nawet zapakowana.
Pewnie te 110KM to nie potęga, ale myślę, że uciągnie, o ile ktoś nie ma zapędów by przegonić wszystkich... Bardziej obawiałabym się ogólnej awaryjności tak Fiata jak i francuzów. Ale 9 osobówka to bajka, choćby wygląd zewnętrzny nie był powalający.
Adalbert. Jakbym słyszała swojego wuja za komuny szczęśliwego posiadacza Fiata 125p, podczas gdy my - nieszczęśnicy mieliśmy syrenę. "To nie syrena, to Fiat!" Podobno VW ma prawo się psuć, a fiat to taki awaryjny jest :devil: A najlepsze silniki diesla JTD (w oplu ten sam silnik, ale to już przecież CDTi) , silniki benzynowe FIRE. (Te silniki to jużÂ nie moja głowa, a męża )
Zawieszenie....to sugerują polskie drogi. Ciekawe dlaczego VW odszedł od wielowahaczowego przedniego zawieszenia..... To, że regeneracja zawieszenia w tym "twardym" Passacie kosztuje tysiące jakoś umyka... ale przecież to VW. Polecam znajomych z Wrocka na stalowych zamiennikach. We Fiacie wymiana kompletnego przedniego zawieszenia to 2xwahacze + amortyzatory+łącznik ... Ale to tylko Fiat ze "słabym zawieszeniem"
I te pompowtryskiwacze w TDI.... tylko lać polską ropę do VW
Komentarz
A jakie było pierwsze?
Moj Galax dziś miał pomiary lakieru przez biegłego rzeczoznawcę. Robiony cały lewy bok.
:surprised:
Rozpoczynam procedurę reklamacyjną.
Myślałem że Scudo to dostawczak. Nooowy?
Bardzo podobny jest citroen jumpy
Jeśli miałbym wybierać to tylko Volkswagen Multivan, wszechstronny, obszerny, zawsze można coś pozmieniać
Silniczek tylko dizelek 2 lub 2,5 litra i żadnych fajerwerków .
Tu są zdjęcia
Tak sobie myślałem, że wielodzietni byli by najlepszymi beta testerami takich samochodów .:tooth:
Piotr
nas też, ale przecie jak kupimy to Bóg nie pozwoli nam zdechnąc... postawimy Go przed faktem
Który pokonuje najlepiej zakręty, ma najlepsze przyspieszenie, podjeżdża na największe krawężniki, wszędzie się wciśnie nie trzeba go myć ani sprzątać i najszybciej jedzie?:bigsmile:
No. My na przykład mieliśmy jeden i teraz mam dwa :bigsmile:
Jeden walony ale 7 osobowy za to i jeździ .
Pan Bóg ma różne koncepcje, ja nie nadążam czasem.
A ja jak dawniej chodzę z dziećmi do szkoły 2 km co rano na piechotę, potem 1 km do pociągu, potem 15 minut pociągiem do pracy i znowu 1 km na piechotę przez park. Bardzo zdrowo.
A utrzymanie? U nas tanio wychodzi - Fabią zrobiliśmy 55tys km przez 6 lat. Nikt teraz nie kupi, trzeba będzie pojeździć w kółko, nikt nie uwierzy w przebieg niecałę 10tys. rocznie
Co do VW popieram, znajomi ostatnio przyjechali do nas Caravellem, piękny disel 2.0
Hmm... my mamy Tourana...
Brak przyszłości dotyczy auta, jak mniemam, a nie rodziny?
Na tej samej płycie podłogowej co Scudo zbudowano Vany
Fiat Ulysses, Peugeot 806, Citroen Evasion, Lancia Zeta
To dużo ładniejsze samochody, lepiej wyposażone, wygodniejsze. No chyba że masz firmę i musisz coś wozić.
Od rocznika 99 diesele mają silnik HDI. Bardzo oszczędny 7L/100km przy 110KM
W obecnej sytuacji rodzinnej 2+5+pies, powoli staje niewystarczające.
Naszą przyszłość samochodową widzimy w VW Caravelle Comfortline albo VW Transporter Shuttle 9 osobowy z silnikiem 175 KM.
Pewnie te 110KM to nie potęga, ale myślę, że uciągnie, o ile ktoś nie ma zapędów by przegonić wszystkich... Bardziej obawiałabym się ogólnej awaryjności tak Fiata jak i francuzów. Ale 9 osobówka to bajka, choćby wygląd zewnętrzny nie był powalający.
- Co robisz ?! - zwrócił mi uwagę lekko wzburzony - to nie Fiat, to VW.
Generalnie użytkownicy nawet nie najgorzej go oceniają , chociaż 86% skarżących się na zawieszenie coś sugeruje.
"To nie syrena, to Fiat!"
Podobno VW ma prawo się psuć, a fiat to taki awaryjny jest :devil:
A najlepsze silniki diesla JTD (w oplu ten sam silnik, ale to już przecież CDTi) , silniki benzynowe FIRE.
(Te silniki to jużÂ nie moja głowa, a męża )
Ciekawe dlaczego VW odszedł od wielowahaczowego przedniego zawieszenia.....
To, że regeneracja zawieszenia w tym "twardym" Passacie kosztuje tysiące jakoś umyka... ale przecież to VW. Polecam znajomych z Wrocka na stalowych zamiennikach.
We Fiacie wymiana kompletnego przedniego zawieszenia to 2xwahacze + amortyzatory+łącznik ... Ale to tylko Fiat ze "słabym zawieszeniem"
I te pompowtryskiwacze w TDI.... tylko lać polską ropę do VW
MążÂ mony
Piotr
Chyba, że to balon napędzany nogami (na pedały) :cool:
Absolutnie nie pogardzę ja tak dla przykładu jest jeszcze jedna bardzo ważna sprawa , muszą być dwa siedzenia:bigsmile:
Piotr