Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Magiczny próg wielodzietnosci? Chyba nie...

1234689

Komentarz

  • Na 500+ ;)


    Podziękowali 1Skatarzyna
  • tryk powiedział(a):
    Co do metrow.jaki odkurzacz daje rade na tylu metrach i kto nim dowodzi
    Centralny i to pewnie jakiś przemysłowy :) i do tego ta Marysia do obsługi :) 
  • Agmar powiedział(a):
    tryk powiedział(a):
    Co do metrow.jaki odkurzacz daje rade na tylu metrach i kto nim dowodzi
    Centralny i to pewnie jakiś przemysłowy :) i do tego ta Marysia do obsługi :) 
    jaki Ty masz?
  • MonikaN powiedział(a):
    Na 500+ ;)


    Czy to rodzinne? te 500+
  • edytowano październik 2019




  • tryk powiedział(a):
    MonikaN powiedział(a):
    Na 500+ ;)


    Czy to rodzinne? te 500+
    A nie wiem @tryk, nie znam się na tym.
    Ale czemu się tak powtarzasz.
  • MonikaN powiedział(a):
    tryk powiedział(a):
    MonikaN powiedział(a):
    Na 500+ ;)


    Czy to rodzinne? te 500+
    A nie wiem @tryk, nie znam się na tym.
    Ale czemu się tak powtarzasz.
    to jaki sprzet
  • Weź moze maciejka napisz co jakis czas,że no nie  wiem...mąż cie bije, dach zerwalo,szef molestuje,na wakacjach was okradli, czy cus
    Podziękowali 1Maciejka
  • kociara powiedział(a):
    Weź moze **** napisz co jakis czas,że no nie  wiem...mąż cie bije, dach zerwalo,szef molestuje,na wakacjach was okradli, czy cus
    jaki metraz i odkurzacz,kto mi odpowie
  • Ha, ha @kociara normalnie ludziom już wystarcza ta dwojka autystykow, zeby ręce załamywać, ale tu widze mocni zawodnicy! 
    Cos wymyślę ;)
  • Może to nada? Już linkowane kilkakrotnie, ale aktualne zawsze: